ESMASPÄEV: 20.05

 HOMMIK: Riisihelbepuder mustikatega  200/20(aed), 150/20( sõim), vahepala: k/nuikapsalõik

  LÕUNA:
 Frikadellisupp 250(aed), 200 (sõim), (Pealinna frikadellid), seemneleib 30, rukkijahuvaht  piimaga  100/100(aed), 80/80(sõim)

OODE: Munapuder 150(aed), 130(sõim), sepik  ürdivõidega 25/10, kibuvitsatee  180/150             kaloraaž: 1195 kcal.

TEISIPÄEV:21.05

HOMMIK: Piima-tähekesesupp  200(aed), 150( sõim), v/leib  pasteediga  25/15,   vahepala: k/õunaviil

LÕUNA: Ühepajatoit 250(aed), 200(sõim), mitmeviljaröst 30, punasesõstrajook  180/150, täidisega kringliviil  50

OODE:  Peentangupuder  võiga  200/5(aed), 150/5(sõim),  k/piim  150/100            kaloraaž: 1178 kcal.

KOLMAPÄEV:  22.05

HOMMIK: Soe juustusai  75, kakao 180/150, vahepala:  k/redis

LÕUNA: Kala-riisisupp  250(aed),  200(sõim),  leib  30,  karamellkissell marjadega  150/30(aed), 130/20(sõim)

OODE: Makaronid hapukoore-tomatikastmega 150/40 (aed), 130/30(sõim), rabarberi jook  180/150,    kaloraaž: 1047 kcal

NELJAPÄEV:  23.05

HOMMIK:  Piima-rukkihelbesupp  200(aed), 150(sõim), leib heeringa-ürdi  võidega   25/15

LÕUNA: Kartul, sealihastroogonov,   porgandi- ananassi salat 150/130/40(aed), 130/100/30 (sõim),  apelsinilõik 80

OODE: Mannapuder  kisselliga   150/150(aed),  100/100(sõim)        kaloraaž:  1191 kcal.

REEDE:  24.05

HOMMIK: Tatrapuder h/koorega  200/20(aed),150/20(sõim),  k/piim  150/100,  vahepala:  k/porgandilõik

LÕUNA:  Värskekapsasupp  (kanalihaga)  250(aed), 200(sõim),  täisteraleib  30, kohupiimakreem  toormoosiga    150/30 (aed), 130/20(sõim)

OODE:  Sepik  munavõidega   25/10,  kamajook  180/150      kaloraaž:  1118 kcal.